Wednesday, November 10, 2010

aku ingin pulang....

uhukz.. biler stresst2 exam nie mesti teringat fmily kt kg... miss them damn much!!! tp tuntutan as a student menghalang aku berbuat demikian.. tp...... kne jugak curik mase tuk balik nie.. lamer giler xbalik!!! last balik rayer... nnt rayer aji pun xblik... pas rayer aji plak ade xtvt club yg wajib attend!! uuuuhhh!!! so dat, aku dcide tuk balik on thursday pas abiz paper ai... then dtg balik gombak on saturday... nk prepare nxt paper... lau lame2 kt umh haram nk menyentuh buku!!! my home sweet home!!!!! tunggu aku dtg!!!! mau tdo deh!!! mata rabak jer lau time time final niey! uuuuhhhhhh!!! nunite ols!!!! oppppssss! morning dah lar... huuuuuh! jam biologi aku kompem bengong pasnie... xknl siang n mlm dh... out...zzzzzzzzzzzzzz

No comments: