Monday, May 11, 2009

joM kitE enJoy!!!

salam.... akhirnye.... lahir gak blog yg sebenar2 nyer...... as first issue, aku nk share ngan korg xperience aku mase kt genting.... actually too much things happen dalam 5 bln nie... so aku nk lepaskan sume beban yg ade n blik kg utk cuti sem dgn kepala yg lapang!! yes! genting give wat i want!!! kt sane aku cbr diri aku tuk naik benda2 yg selama nie klu g sana aku tgk jer org naik... skrg aku dah rase mcmner challenging nyer benda tu.... n aku bangga sbb i did it...!!










nie pic naik benda ala ape ntah name dia.... dah naik pdn muke ko lia.. terjerit2 kt ats tu... pastu naik sky shoot plak.... huh!!! tuhan jer yg tau..... nk tercabut nyawa rasenye.... pastu naik cyclone yg gler... pergh!!njoy beb... then.. nk sgt rase sejuk yg terlebih ktorg pun g r lyn snow world.... n lastly ktorg try naik ship ygberbuai2 tu.. ingatkn x xtrem tp... xtream gak... sampaikn org lain x menjerit aku sorg jer yg screaming... hehehe... yg pastinyer aku dah cabar diri aku tuk wat benda yg b4 nie aku xnk buat.... kkdg bler cabar diri sendiri nie kite leh tau kekuatan diri yg tersembunyi... so... tried it!!!!








2 comments:

anak aris said...

best nye g genting.pg x ajak...aku g sane xde snow wolrd pn..2 area mane

cAhAyA iMpiAn said...

snow world tu kt dlm r... kt tempat shopping tu... masuk rm15.. nnt kite g lak ek...