Sunday, September 6, 2009

aku bukan perempuan sejati klu hidup berkalung lelaki

salam...

actually phrase tu aku dapat mase tgk cite perempuan berkalung serban.... aku suke sgt meaning dia...

yerlar kite sebagai pempuan ni xley r idup berantung pada lelaki nie... kne ade usaha n inisiatif sendiri... jgn harap org nk sponser jer.... kn klu ditakdirkn dia bkn utk kite, mati kutu dibuatnyer... aku mcm xbrape berkenan lak ngan org yg klu nk aper suke mintak org belikan... ermm.. tp terpulanglar kn.... tp klu org tu husband sendiri xde aku nk kesah plak... nie org tu idup pun berterabur lg....

datz y klu kite dah keje nnt pu, klu rase mampu nk keje, baik kite keje.... jgn bergantung pada suami sgt.... kne lar ader give n take... tp jgn asik nk take jer xpernah nk give2... nnt klu suami tinggalkan si isteri, at least si isteri masih tau nk idup berdikari... xder lar duk menangis 48jam pk jln nk idup cmner....

pada aku pape pun, kepuasan tu akn kite rase lau kite sendiri berusaha tuk dapatkn nyer...

(catatan nie xder kne mengena ngan yg idup atawpun yg tlh meninggal dunia)

No comments: