Wednesday, September 16, 2009

di kehinggan petang 27ramadhan....

dikehingan ptg 27 ramadhn....

sahabatku yg "busyuk" menghantar sistem pesanan ringkas pdku.... yg berbunyi

sahabat busyuk : kt ne..
aku : kt umah lar.. ko kt ner..
sahabat busyuk: kt umh.. jd x?
aku: its upto u... xkesah pun..
sahabat busyuk: dah lambat.. ko roger ker.. dah setel discrete
aku : bru siap task satu
sahabat busyuk: baru buat task 1 nk g shopping
aku: (mase nie 1.30ptg...terase jauh hati pd ketike ini dan mengabaikan sms dia...)
sahabat busyuk : nk g x, aku nk g kt train dh ni.. (mase nie 2.48ptg)
aku : (hati berbunge2 kembali.. lantas teringat hasrat hati nk beli tudung ct nurhaliza tuk my mama) ko nk tunggu kt maner..
sahabat busyuk: kt bank negara.. aku naik train...

dengan terbalasnyer msg itu maka naik lar aku akn bas permata kiara yg agak old skool tu ke sogo (kreek.. kreek.. bunyik dier) n termetrai lar xtvt shopping menyopping pd arini....

dan hasilnyer........... wahhh.. bagus sekali.... sampai abiz duet dlm peti besi... seb baik jumaat nie nk balik dah... antara brg2 yg aku beli..

1. tudung ct nurhaliza mama a) versi mak datin b) versi sopan santun.. murah jer.. 1set rm15 hengget(kedai muaz jer tau kt jln tar)



2. kasut canteq yg simple n sgt murah.... rm35++.... lupe lak harge.... xbranded r tp... janji aku selese....

3. baju kurung yg ke2... yg first k.oly dah belikan.. ( dah raye bru ley upload gmbar ek).. bju nie sgt murah jugak... 50hengget jer... bju yg sgt seksi sebb jarang, tp kain dia ok jer... bju kurung pesak gantung...

4. tudung mama ala2 ariani punyer label... 45 hengget
5. bju arina n amani ( brand poney) pk lar baper harge.. seb baik sale kt sogo.. lau x xmampu aku..
6. bju amat n alin ( poney n seed pnyer brand)
7. baju alip n denan ( forest n bum)
8. rantai glamour ala2 datin kaler grey- 10hengget jer..

total sumer dlm 300 hengget kot.... ok lar tu... (seb baik time sale...)

itu lar antara brg yg aku beli disekitr sogo, jln tar and maju junction....
thnx to my sahabat "busyuk" coz nk teman aku....

k lor... dkesempatan ini nk wish kt sume selamat hari raye... maaf zahir n batin...

c u on my next typing.... daaaaa....




No comments: