Monday, June 8, 2009

alhamdulillah

alhamdullh.....
setelah berhempaspulas hampir 5 bulan, akhirnyer hasilnye memuaskn...
betul lar kate org wat u did u get back...
xmenyesal aku buat keputusan nk duk luar... wlupn ramai yg ckp, duk luar susah nk blaja, tp hakikatnyer, sumer tu dtg dr diri sendiri...... di maner ade kmahuan disitu ade jln....
yg pastinyer aku akn terus berusaha n berusaha utk jd lebih berjaya...!!!! i'm proud with myself.....
thnx to mama n abah n fmily yg byk mendoakn n memberi dorongan.... xlupe gak tuk seorg shabat, yg telah menaikkn semangat aku tuk blajar, bilamana pd satu mase tu, aku hmpir2 decide nk berenti blaja.... , tp dia tlh bg aku nasihat yg terbaik, dgn meletakkn dirinye sebagai contoh... thanx 2 everyone.... doakn kejayaan aku skrg n mase akn dtg ek.....

No comments: