Friday, June 19, 2009

sayang abah kiter....

hai bapa akn bakal disambut pada 21 jun nie ari ahad... ermm.. taun nie xdpt nk celebrate kt umh cm biase.. sbb aku kt umh akak aku... dia pun cm xnk balik jer... bz... so mls nk ckp... taun nie aku bg abah nfon... ala... nfon murah jer... geram aku... dr dulu ktorg suh pkai dia xnk... hope dgn pemberian aku nie, terbuka ati dia nk pkai fon.... maaf yer abah... tu jer yg mampu eya bg... ti lau eya dah keje, org bg abh adiah memahal ek....

tp ape pun yg penting org nk abah tau org syg kt abah sesgt...
xterbalas segala penat lelah abh abh membesarkn org...
mungkin org xmampu nk bg abah kemwahan...
tp insyallh org akn usaha tuk bg abah kesenangan..

s.A.y.a.N.g.a.B.a.H.d.U.n.I.a.A.k.h.I.R.a.T.......................

luv both of u... mama n abah.....

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.