Wednesday, June 3, 2009

xder masalah lain agaknyer aku nie.....

lama dah xtgk blog aku yg xseberape nie.... cian dia aku tinggalkn... ermm... bukan aper... aku nyer emosi xstabil nk menaip.... rase cm nk disapear jap dr muke bumi nie.... huhuhuhu...

ermmm...., aku dh jumpe 'dia'... well... dia ok.. luving, caring, nice... ade mission n vision....

n dia ade proposed aku to be his couple.... tp aku xrase aku dah ckup sedia tuk tu... aku xconfident lg tuk sume tu.... perkara lepas masih lg jd hantu yg menakutkan aku.... so aku ckp kt dia bg aku mase 2 taun tuk aku decide nk accept ker x... n may b lau dlm mase tu dia jumpe org yg sesuai ngan dia aku rela lepaskn dia....

skrg nie aku pk, klu leh aku nk lelaki yg dah berkerjaya..., yg betul2 mmg nk jdkn aku wife dia... n klu bbtl2 dia suke kt aku, aku nk ktorg terus jer mendirikn masjid.... biarlah aku bercinta lepas kawin.... aku xnk bercnta2 lebih2 selagi xkawin... ckuplar aku knl saper dia, ckit sebyk attitude dia, sape fmly dia n gaya idup dia.... utk nk bercinta cm 4taun yg dulu, mungkin x...

malas nk rase kecewa, dikecewakn n mengecewakan... mls nk berendam air mata....
klu ade org masuk meminang n mak bpk aku berkenan aku accept jer.. aku xnk jalinkn hubungan yg maner di letakn komitmen kononnyer 3taun lg kite kawin.. 2taun lg kite tunang... its all nonsense... aku dah xcaye pada relationship cm2...

aku berpegang pd jodoh pertemuan, ajal maut, rezeki dtgn tuhan... kite manusia, hnya mampu meminta dgn doa, berusaha dgn merancang, berserah dgn bertawakal.....

2 comments:

nora said...

CPT CKIT... XSABAR AKU NK MKN NASI MINYAK KO LAKS

anak aris said...

mamaml..aku pn nk khwn cpt...tp..laki skrg mcm sial...byk ssh kan aku..tp yg ssh kan aku 2 la aku syg..nape ek..dunie ni mcm x adil..die x pk ke pengorbanan aku selame ni...semoge tuhan balas perbuataan die...huahuahuahua