Monday, June 15, 2009

tangis dihati itu sebenarnya....

tiada hari tanpa bicara
tiada lagu tanpa kata
tiada esok tanpa kita
tiada cinta tnpa airmata

hadirnya indah cuma sementara..
bermula cntik tnpa cela.... berputik manis tnpa gula...
hanya dr sekadar teman biasa... segalanya menjalar menjadi pendusta n penderita...

impian dipasang ilham sanubari...
berkongsi mimpi n hakikat duniawi...
segala fantasi seakan realiti

uniknya perjalanan sebuah cerita..
bermula indah ber akhir sengsara
kisah antara kau, aku dan dia...

lantaran masa penentu segala..
sgala tersembunyi menyerlah jua...
tanpa simpati aku kau duga...

kerana syg ku maafkan jua...
segala kebenaran dipendam saja...
doa dihati agar kau dan aku kembali bahagia tnpa sidia.....

fasa bulan berubah sentiasa..
surut pasangnya air lumrah dunia
bahagia diharap hnya seketika
derita di hadap tnpa kurela..

berendam air mata krn kecewa...
syg dihati berkecai jdnya..
apa dayanya aku didustai cinta
lemah berdiri, bisu bersuara..

kata maaf yg kau pinta
xdpt menandingi rasa kecewa
setianya janji terlerai semuanya
kerana kau pemusnah jiwa...

tertutup mata melihat semua
terkedu bicara tatkala kau bersama sidia..
berlaga pipi, bertentang mata
knp aku yg kau seksa...

zahirku sihat, gembira sentiasa...
batin ku sakit, tak terkata
senyum dibibir palsu belaka
tangis dihati itu yang sebenarnya....

No comments: