Saturday, October 24, 2009

saya sangat x suke n menyampah dengan...

saya hidup dikelilingi oleh org2 yg sy xberape berkenan dgn sifat n sikapnyer...

xder lar nk kate aku nie perfect, terbaik atau baik sgt pun... cume aku rase aku nie lebey sensitif terhadap ati n perasaan org lain... daz y aku x bersifat cm2...dibawah ini adalah senarai org2 yg aku x suke..

1. org yg gedikzz terlampau n x bertempat.. gedik n manja lain ok..
2. org yg mulut longkang... pergh!!! mmg busuk r tiap2 aper yg dia ckp...
3. org yg berpure2 baik mcm pijak semut xmati, n mcm perempuan melayu terakhir bler depan bf... tp bler ngan kwn, mcm cilake.. skali aku longkangkn ko, mmg mati r ko kt c2!!!
4. org yg duk asik mengampu n mengipas..
5. org yg suke menipu!!!
6. org yg suke amik kesempatan pd org..
7. org yg suke ciplak kreativiti atau idea org lain!!!
8. org yg berlagak atau budget bagus!!
9. org yg tnyer aku, tp bler aku xplain dia mcm xley accept!! jgn tnyer cm2!!!
10. org yg suke amik tau sgt pasal aku!!! rimas!!!!!!!!

adakah anda dlm senarai di atas... klu yer, sori to say, i hate those type of people babeh!!!

No comments: