Wednesday, March 30, 2011

cerite lewat petang 300311

errghhhhhhh!!!! geramnyer!!!!!! dh lame simpan dlm atie... tinggal nk ckp jer... (tp xpernah ckp pun.. aku kn baik)..........

uuuhhhh~~ nk cite nie... ptg td..., aku nk smyg asar... so g lar cuci  lar muke dulu kt sink kt dapur... nk d jadikan cite, ade lar pinggang mangkuk yg x lg dibasuh dlm sinki tu... (dh pakai tu basuh lar terus... nie nk kumpul  tinggi gunung plakk).. so aku pun mencuci2 smbil menyanyi2 dlm atie (padahal membebel).. sorg lg housemate tgh solat, sorg lg dlm toilet... dalam pada mencuci2 tu, ku terdengar lar bunyik org knocked d door (tp pada masa tu aku lebih berpendapat, jiran sebelah tgh bertukang), tp aku abaikan smbil meneruskan proses pembasuhan... dh siap basuh pinggan, bru cuci muke..., terus amek air semayg kt sink tu, sbb agak lama klu nk tunggu kwn yg dlm toilet tu... pastu aku tutup jer air, aku dgr knocking tu mkin kuat.... ooohhh.. dr umh aku rupenyer... (hurmmm.. xpyh lar ketuk bgai nak rak.... ) betul2 mcm org ketuk pintu nk carik gaduh!!!! mcm polis nk tngkap penjenayah pun ade ok... pastu, aku dgn hati yg tenang pun ckp, "sekejap... sabar yer...".. smbil berlari2 anak ke arah pintu, aku pun bukak pintu dgn senyuman... (mcm nk smbut hubby balik keje plak! ces! berangan lg...)...tnpa aku ketahui, org yg kt luar tu (housemate aku lar) sedang sgt beremosi... dlm dengar x dengar, mcm ter kuar lar kata2 yg mcm marah spt " nape lambat sgt bukak nie.." lantas dia menghempas pintu dgn kuatnyer... mncampakkan beg kuliah nyer ke lantai depan tv persis org yg hilang akal....!!!!! ce teke aku buat ape... hahhaahhahaa... aku dengan slow motionnyer, mengelap muke ngan towel, mengeringkan rambut yg basah semasa amek air semyg td kt depan dia... seperti xterjadiknye ape2... how i can be so coooollll??? really aku xsentap langsung... patutnyer aku marah ok.... sbb dia mcm org x bermoral... n lg pun aku pernah jer tunggu kt luar umh sbb dia kunci pintu n tgh mandi... lg lame aku tunggu okeh!!!! tp mcm biase... aku kn baik... (waaahh..! puji diri sendiri lg!) aku rase, tu semua hasil dr air semyg.. air semyg tu yg menyejukan atie aku... setan2 pergi agaknyer time tu... klu x......, mmg kne lar pempuan tu... asik nk carik pasal jer..... hhuuuiiihh! xpenh nk sedar diri, ko tu xde kwn ok.. menumpang klik org lain tuk jd kwn ko.. so behave lar!!!.. lepas tu, dia dh abiz meroyan, bley plak nk ckp elok2 mcm dia xbuat pape td... munguks gilak!!! cm biase.. senyumkn jer lar... hurmm.... simpan jer dlm atie... mls nk gaduh2... jadik lar hipokrit tuk kebaikkan semua... yes... datz wat i will alwiz do... diam.., senyum..., duk diam2..., cmner lar dia ley termasuk umh aku yer... ooo yer... aku xpnh invite dia join umh nie.... so, xsalah lar klu aku xlyan dia... lalalalalalalalala~~ 

ok.. abiz part 1...

cite part 2... hurm... on d way nk g bmi td..., lalu lar construction area... dh mmg kne lalu jln tu jer kn... pastu ade lar mangkuk sorg tu, ntah mane dtg ntah... fine.. dia bg salam... aku jwb slm dia... tp dlm hati... xperlu ok nk terhegeh2 tersengeh2 ngan org yg aku xknl... ko bg salam pun bukan ikhlas!! berniat kn!! dammmn!!! pastu nk marah2 plak.. giler ok! ko sebenarnyer xlayak tuk nk berkata " dh bg salam kt sebelah pun xnk jwb.. ntah ape yg dia blaja tinggi tu ntah.." helllooo brooo! emosinyer kau!!!! WTH! aku buat slh kt ko ker?? xkn?? ade aku maki hamun ko?? xde kn?? dah mmg prinsip aku tuk x bermanis mulut ngan org yg aku xknl.. so, wats ur prob??? bgus! pasnie xpyh tegur langsung ok!!!! so, xbyk dosa aku mengumpat ko dlm ati!!! same goes to org2 kt car wash.. xley ker biarkan kami g claz ngan aman??????? xpyh wat bunyi-bunyian ok... 

(stop writting- call mama jap) +tertdo tunggu org.. (8.48-9.36pm)

hurm... part 3.. cite bez... (statement brani mati+malu+blushing+syok sendiri)
smpai claz around 5.10pm.. waah!!! awalnyer... hehhehehe... xde org lg dlm claz tu... sir masuk pun lmbat... tp sasaran aku arini bukan sir atau classmate yg lain... sasaran aku adalah dia... hahahhahaha... yer lar... bmi tu kn besar sgt kn... susah sgt nk jumpe.. hahahahahah... hurm.. last week terkebetulan sesame plak g claz... tp aku kn invie depan dia... :)) berbalik pada c2asi dlm claz... mcm dh lmbat.... tp xnmpak pun dia lg... huh~ sad... dia xdtg erk.... so, kenkonon rajin, g lar text dia nyer fon... hurmm.. xreply pun... so, aku dgn suke suki nyer membuat spekulasi, dia tertdo kot.............. (pasrah)..suddenly~~ jeng jeng jeng~~ hey! look! siape yg dtg n enter d claz using bck door???? (senyum jer nmpak dia).... terlebey senyum ker smpai una tegur... adooyy.. kantoi... lalalalalalala~~ xtau lar dia nmpak ker x aku claz tu..., tp aku kn invie depan dia... hahahaha.. yg penting, yes dia dtg... hohohoho.. tp xbrani nk pndang2 ok... act mcm xknl dia sape pun... name pun invie kn...lalalalalalalalala~ (kompem ade org senyum sorg2  bila bce entry nie!!! org tu kn suke peraSantan).. lg 1 new things yg aku tau pasal dia... dia suke milo ais!!!!!! sbb asek sebut milo ais jer... teringat plak iklan milo..."..minum milo anda jd sehat dan kuat!!.." (kuat ker... ahakz!) nk wat short note lar tuk dia...

**note tuk dia ::kau kn.... baik jgn main2kn ati  tau... baik jgn lyn aku besh2... nnt klu aku jatuh ati betul2 kt ko cmner... pastu ko xnk pun... pastu tinggal aku sorg... pastu aku sedey2 sorg... huuuhh~ sad**

ceh!! betul2 brani mati ok tinggalkan note... indirectly aku dh ckp ape yg aku nk ckp... nk suh ckp direct jgn haraplar~~~~~~~~~~~ hehehehehe... dia accept ker reject ker, aku dh ckp... :)) lalalalalalaala~ wlupun mungkin bertepuk sebelah tgn/xberbalas.., just njoy d great feeling& moment dat given by god..(ayat status fb aku aritu) 

dh lar... penat type... sok lusa smbung lg.... klu ade cite besh... :))

No comments: